مالفین و مترجمان گرامی: در صورت مشاهده آثار خود، جهت حذف اثر و حفظ حق نشر لطفا از طریق بخش تماس با ما به تیم کتابنامه اطلاع دهید. | پشتیبانی تمام محصولات به صورت تیکتی می باشد و کمتر از 24 ساعت پاسخ داده می شود. | شماره پشتیبانی متعلق به مشتریان گرامی می باشد و جهت بهبود ارائه شیوه پاسخگویی، مکالمه ضبط می گردد!

محل لوگو

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 1
  • بازدید دیروز : 5
  • بازدید کل : 16613

راهنمای پرداخت و دانلود محصولات


راهنمای پرداخت و دانلود محصولات

گام اول:
جهت دانلود فایل محصولات موجود در فروشگاه ابتداء پس از مطالعه توضیحات محصولات و بررسی دقیق جدول فهرست محصولات، فرم موجود در انتهای توضیحات مربوط به محصول مورد نظر را پرد نمائید! لطفا توجه داشته باشید که اطلاعات درخواستی این فرم باید کامل و حقیقی ارسال گردد. ما در پشتیبانی فروش محصولات خود به مشتریان، ابتداء نام، نام خانوداگی، شماره همراه و پست الکترونیکی آن ها را استعلام می کنیم. در صورتی که نام درخواست دهنده پشتیبانی در بخش تماس با ما با نام خریدار مغایرت داشته باشد، پشتیبانی محصولات به درخواست دهنده تعلق نمی گیرد.

پس از پاسخ به اطلاعات مذکور کد امنیتی چهار رقمی تصویر فرم را در کادر مقابل تصویر وارد نموده و درگاه پرداخت اینترنتی خود را انتخاب نمائید. سیستم پرداخت آنلاین فروشگاه به گونه ای تدارک دیده شده که مشتری گرامی می تواند از اکثر کارت های عضو شبکه شتاب پرداخت خود را انجام دهد. لذا پس از انتخاب درگاه پرداخت بانک مورد نظر، با کلیک روی دگمه پرداخت و دانلود وارد صفحه پرداخت بانکی خود می شوید. دقت نمائید که در مکان های عمومی و کافی نت ها پرداخت خود را انجام ندهید!

گام دوم:
مشتریان گرامی اطمینان داشته باشند که صفحه پرداخت الکترونیکی شما، توسط درگاه مستقیم پرداخت اینترنتی ایجاد گردیده و فروشگاه و مالکین فروشگاه و هیچ کس دیگر جز خود شما به اطلاعات آن دسترسی نخواهید داشت. جهت پرداخت، شما به شماره کارت 16 رقمی کارت بانکی، کد CVV2، رمز عبور اینترنتی و تاریخ انقضاء کارت خود نیاز خواهید داشت. مشتری گرامی، پس از درج اطلاعات خواسته شده از سوی درگاه بانکی مورد نظر، می توانند مبلغ مورد نظر خود را پرداخت نمایند.

گام سوم:
پس از پرداخت، صفحه رسید مشتری به شما نمایش داده می شود و در بازه زمانی موقت در آن صفحه باقی خواهید ماند. شما می توانید از آن صفحه عکس بگیرید یا آن را چاپ کنید. با کلیک روی دگمه ادامه، به یک پرسش امنیتی که حاصل جمع دو عدد ریاضی می باشد پاسخ می دهید و در صورتی که پاسخ شما صحیح باشد قادر خواهید بود تا فایل های خریداری شده را مشاهده نموده و آن ها را دانلود نمائید!

نکته: فایل های خریداری شده از سوی شما تا 7 روز پس از خرید قابل دانلود می باشند و پس از مدت مذکور لینک دانلود غیرفعال می گردد!
نکته: اگر نشانی ایمیل شما حقیقی باشد، لینک های دانلود به پست الکترونیکی (ایمیل) شما ارسال می گردد!


پایان:

هم اکنون شما خرید خود را با موفقیت انجام داده اید! شما می توانید تا 7 روز از پشتیبانی فروش محصولات بهره مند شوید!

  انتشار : ۲۱ مرداد ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 131

ایران، تهران

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به فروشگاه اینترنتی کتابنامه می باشد.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما