مالفین و مترجمان گرامی: در صورت مشاهده آثار خود، جهت حذف اثر و حفظ حق نشر لطفا از طریق بخش تماس با ما به تیم کتابنامه اطلاع دهید. | پشتیبانی تمام محصولات به صورت تیکتی می باشد و کمتر از 24 ساعت پاسخ داده می شود. | شماره پشتیبانی متعلق به مشتریان گرامی می باشد و جهت بهبود ارائه شیوه پاسخگویی، مکالمه ضبط می گردد!

محل لوگو

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 3
  • بازدید دیروز : 5
  • بازدید کل : 16610

پشتیبانی مشتریان


پشتیبانی مشتریان

پشتیبانی تیم کتابنامه برای مشتریانی که فایل های خود را از این فروشگاه خریداری و دانلود می نمایند به مدت 7 روز می باشد. یعنی مشتری گرامی زمانی که فایل مورد نظر خود را پس از ملاحظه توضیحات مربوطه خریداری نمود، تیم پشتیبانی او را مورد حمایت خود قرار می دهد و تا 7 روز او را در ارتباط با مسائل زیر پشتیبانی قرار می دهد و به پرسش ها پاسخ داده و مشکلات را رفع می نماید. 

1. پاسخ به مشکلات مرتبط با دانلود فایل های خریداری شده
2. پاسخ به مشکلات مرتبط با پس از دانلود فایل (اجرا نشدن فایل ها و غیره)
3. پاسخ به تردید ها و مشکلات پیش از خرید فایل ها
4. مشورت پیش از فروش فایل ها در صورت درخواست مشتری
5. پشتیبانی و راهنمایی در پرداخت ناموفق

پشتیبانی کتابنامه تنها مرتبط با مشکلات مذکور نمی باشد و مشتریانی که محصولاتی فایلی فروشگاه را خریداری نمایند مورد پشتیبانی فروشگاه کتابنامه قرار خواهند گرفت. کتابنامه دارای یک تیم مجرب جهت پشتیبانی محصولات فروشگاه خود می باشد و به صورت 24 ساعته به درخواست های پشتیبانی مشتریان خود پاسخ می دهد. اما جهت دریافت پاسخ پشتیبانی رعایت نکات زیر الزامی می باشد.

1. اطلاعات مربوط به نام و نام خانوادگی را صحیح وارد نمائید. زیرا پس از استعلام نام و نام خانوادگی شما و در صورت وجود نام شما در فهرست خریداران محصول یا محصولات مورد نظر، به شما پاسخ خواهیم داد.
2. نشانی رایان نامه (ایمیل) خود را صحیح وارد نموده و نشانی ایمیل مستعار ارسال ننمائید. تمامی مشتریانی که در بخش تماس با ما سایت درخواست پشتیبانی می نمایند و پرسش ها و مشکلات خود را مطرح می کنند، پاسخ خود را در ایمیل ارسال شده دریافت خواهند نمود.

مشتریان گرامی توجه داشته باشند که پشتیبانی سایت در بخش تماس با مای وب سایت فروشگاه انجام می پذیرد و این روند به صورت تیکت خواهد بود و در کمترین زمان پاسخ را در ایمیل خود دریافت خواهید نمود.

  انتشار : ۲۱ مرداد ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 198

ایران، تهران

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به فروشگاه اینترنتی کتابنامه می باشد.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما